02-2022

Ondernemerspanel: How to turn customers into loyal fans
Whatsapp image 2022 09 28 at 22 50 13.1920x0

In VVP hét platform voor financieel adviseurs enkele Tips voor Winnaars van het ondernemerspanel bestaande uit Robin van BeemAstrid DuitsRichard MeindersEdwin Bosma en ondergetekende. Mijn bijdrage gaat over Generatie Z en Millenials die een andere klantbediening vragen (eisen) van je bedrijf.  Enkele conclusies:

  • 50% van Gen Z verlaat je bedrijf al na één slechte ervaring en 92% na twee slechte ervaringen in de customer journey
  • Gen Z chat liever dan dat ze gaan bellen
  • 85% van Gen Z checkt op social media of er positieve referenties te vinden zijn
  • Gen Z is gevoelig voor de boodschap van een authentiek persoon
  • Slechts 16% van Gen Z gebruikt FaceBook en 41% Instagram
  • 81% van Gen Z worstelt met geldproblemen zeker bij life-events zoals samenwonen.

De volledige onderzoeken zijn hier te vinden
https://lnkd.in/ezNUjWaF 
https://lnkd.in/e7j3Vxy7

Heeft u advies nodig? Wij helpen uiteraard graag verder!