ONDERNEMERSPANEL:  HOW TO TURN CUSTOMER INTO LOYAL FANS

Februari 2022

Download hier het artikel in PDF formaat dat gepubliceerd is in de VVP

In VVP hét platform voor financieel adviseurs enkele Tips voor Winnaars van het ondernemerspanel bestaande uit Robin van BeemAstrid DuitsRichard MeindersEdwin Bosma en ondergetekende. Mijn bijdrage gaat over Generatie Z en Millenials die een andere klantbediening vragen (eisen) van je bedrijf.  Enkele conclusies:

  • 50% van Gen Z verlaat je bedrijf al na één slechte ervaring en 92% na twee slechte ervaringen in de customer journey
  • Gen Z chat liever dan dat ze gaan bellen
  • 85% van Gen Z checkt op social media of er positieve referenties te vinden zijn
  • Gen Z is gevoelig voor de boodschap van een authentiek persoon
  • Slechts 16% van Gen Z gebruikt FaceBook en 41% Instagram
  • 81% van Gen Z worstelt met geldproblemen zeker bij life-events zoals samenwonen.

De volledige onderzoeken zijn hier te vinden
https://lnkd.in/ezNUjWaF 
https://lnkd.in/e7j3Vxy7

WE ZIJN ALS ONESURANCE TROTS OM ONDERDEEL UIT TE MAKEN VAN DE CRONOS GROEP

11-2022